چرا من از دست دادن کلیه اشتها رنج می برند
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بسیاری از بیماران شکایت دارند که آنها در حال تجربه از دست دادن اشتها، اگر شما اتفاق می افتد به از دست دادن اشتها رنج می برند، آن را آسان می کند، تقریبا تمام بیماران مبتلا به نارسایی کلیه از دست دادن اشتها رنج می برند، به خصوص برای کسانی که در نارسایی کلیه پایانه.

نارسایی کلیه به معنی داشتن GFR به طور جدی کاهش یافته است، و مقدار مایع نمی تواند خارج از بدن توسط کلیه ها ترشح، باعث سموم حفظ در کلیه ها. این باعث می شود اوره را به دستگاه گوارش دریافت و اوره به بازگشت به روده، که باعث تحریک غشای دستگاه گوارش و باعث تهوع و استفراغ بیماران. این دلیل اصلی که منجر به از دست دادن بیماران اشتها است.

در حال حاضر، ما می دانیم که علت اصلی از دست دادن اشتها، و پس از آن، آنچه که باید برای رسیدگی به از دست دادن اشتها انجام می شود؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان از دست دادن اشتها، لطفا ارسال یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com.

کارشناسان در SHIJIAZHUANG کلیه کلیه بیمارستان بیماری های پزشکی میکرو چینی Osmotherapy را توصیه کند. کارشناسان کلیه در اینجا یک درمان خاص برنامه با استفاده از این درمان، و همچنین به عنوان شرط از بیماران این بیماری ساخته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه درمان، شما می توانید به پزشکان ما در یک خط مستقیم صحبت کنید.

این یک برنامه طبیعی، سالم و خارجی است. مواد تشکیل دهنده اصلی از این درمان از گیاهان طبیعی با توجه به شرایط فردی بیماری خاص انتخاب شده است. و مواد تشکیل دهنده اصلی هستند فوق العاده ریز پودر را درهم شکست و بسته بندی شده به دو کیسه های پزشکی. و سپس بیماران در هر دو کیسه دارو دروغ، با کمک دستگاه اسمزی، مواد فعال می تواند ضایعات کلیوی به طور مستقیم وارد کنید. می تواند عملکرد ضد التهاب، ضد لخته شدن دست، رگ های خونی به سر برد، اهانت آمیز ماتریکس خارج سلولی و افزایش ایمنی بدن، به بهبود عملکرد کلیه. از دست دادن اشتها توسط بهبود عملکرد کلیه، رها شوند.

http://enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/1843.html





:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه، درمان مزمن نارسایی کلیه و رژیم غذایی ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: